sobota, 1 listopada 2014

Halloween

Po długiej nieobecności, postanowiłam znowu coś tu napisać. Chciałabym, żeby posty były częściej, ale niestety nie mogę znaleźć osoby, która zechciałaby mi zrobić zdjęcia :-(
Przejdę teraz do tematu postu. Wczoraj jak zapewne wszystkim wiadomo, było Halloween. W Ameryce dzieci przebierają się w różne kostiumy i chodzą po domach mówiąc 'cukierek albo psikus'. W Polsce niestety nie ma takiego zwyczaju, chociaż coraz częściej tak robią. Według mnie nie ma w tym nic złego, i jest to po prostu zabawa.
 
Ja nie obchodzę jakoś specjalnie tego święta. Zazwyczaj u mnie wyglądało to tak, że spędzałam go sama i oglądałam jakiś horror, ale  tym poszłyśmy razem z moją przyjaciółką- Martą do kina na film (horror oczywiście) pt. 'Diabelska plansza ouija'. Nie jestem wielką fanką horrorów, i zawsze się potem boję, ale szczerze na razie nie jest źle i myślałam, że mój starch będzie większy. Kupiłyśmy sobie zestawy Halloween'owe, w których popcorn był nasypany do plastikowych dyń. W najstraszaniejszych momentach filmu mogłam się trzymać mocno mojego Dyńka :-)
 
 
 
 
 A Wy obchodzicie Halloween? Co sądzicie o tym święcie?

6 komentarzy:

  1. ja nie obchodzę :P


    _________________________
    fashionblogger, styling & makeup on
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie obchodzę tego święta, ale sądzę że jest bardzo fajne :)

    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie obchodzę tego święta, ale myślę, że jest całkiem OK :)
    obs/obs? czekam na odpowiedź u mnie :)
    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Super mini dynia :3
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, też obchodzę to święto :)

    Zapraszam na nowy post!
    Mój blog ♥
    Mój kanał na YT ♥
    Każda subskrybcja, komentarz, czy łapka w górę, to dla mnie uśmiech na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozytywnie, dynia jest mega :)

    OdpowiedzUsuń

♥Jeśli przeczytałeś ten post, napisz proszę swoją opinię o nim w komentarzu.
♥ Za każdy komentarz z góry dziękuję.
♥ Na pewno odwdzięczę się tym samym:)