niedziela, 4 września 2022

Spotkanie z Człowiekiem Absurdalnym

     Hej. 

        Niedawno miałam okazję być w Warszawie przez kilka dni, w celach castingowych. W wolnej chwili wstąpiłam na Festiwal Wolnego Czasu LABA, organizowany przez kwartalnik PRZEKRÓJ. (O samym festiwalu napiszę już wkrótce). Dziś będzie post z serii, którą powinnam nazwać "Spotkanie z inspirującą osobą".

Idąc Krakowskim Przedmieściem stała się rzecz, której kompletnie się nie spodziewałam. Spotkałam osobę, której kanał od jakiegoś czasu śledzę na jednej z platform internetowych. Mam na myśli właśnie Pana Łukasza Polikowskiego, autora kanału "Człowiek absurdalny". 

Osoby, które znają mnie lepiej wiedzą, że kiedyś bardzo interesowałam się psychologią, a jednym ze źródeł, z których czerpię wiedzę, jest właśnie kanał Pana Łukasza.

    Pan Łukasz wydaje się być przesympatycznym człowiekiem. Odbyliśmy krótką rozmowę na ulicy i z chęcią zrobił sobie ze mną zdjęcie. (Na zdjęciach widzicie mnie z matą, bo akurat szłam na festiwalową jogę haha)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥Jeśli przeczytałeś ten post, napisz proszę swoją opinię o nim w komentarzu.
♥ Za każdy komentarz z góry dziękuję.
♥ Na pewno odwdzięczę się tym samym:)