poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Take me back to the Greek Paradise

  Hej Kochani! 
Z przykrością stwierdzę, że ostatni dzień wakacji już prawie za nami :-( Oznacza to dla wielu, jak np. dla mnie koniec późnego wstawania i równie późnego chodzenia spać. Myślę, że z tym drugim będę miała największy problem, ponieważ w wakacje chodziłam spać około godz.2:00, co nie jest niestety zdrowe dla organizmu. 

W tym roku idę na rozpoczęcie do nowej szkoły- gimnazjum. Na razie utrzymuję się w przekonaniu, że spotkam tam sympatycznych ludzi. Nastawienie się negatywnie,jest według mnie najgorsze i tylko dokłada nam stresów. Jedyne, co mnie najbardziej przeraża, to ogromna ilość nauki i nowe przedmioty. Jednak, co ma być- to będzie ;-)

Po krótkich refleksjach na temat powrotu do szkoły, przejdę do wspomnień z wakacji. Jednym z moich wyjazdów była podróż do Grecji. Bardzo się cieszę, że tam pojechałam, ponieważ było to jedno z miejsc, które od zawsze chciałam odwiedzić. Uwielbiam klimat śródziemnomorski, palmy, ciepłe morze oraz piękną pogodę. Mieszkałam na greckiej wyspie- Evii, która jest połączona z lądem poprzez most. Uważam, że jest to cudowne miejsce i mogłabym się o tym długo rozpisywać, ale myślę, że zdjęcia lepiej oddadzą urok tej wyspy ;-)









 sukienka- tezenis / torba- nn / buty- Anna Field 









Życzę Wszystkim udanego rozpoczęcia roku i wiele pozytywnej energii! 

7 komentarzy:

  1. Cudne zdjęcia!

    http://want-cant-must.blogspot.com/
    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna sukienka!
    Cudowne zdjęcia!
    Też tęsknię za wakacjami :)
    http://yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia jejku <3 Zakochałam się w piątym *0*

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne zdjęcia!
    Sama chciałabym tam pojechać !

    http://want-cant-must.blogspot.com/
    Na moim blogu trwa konkurs blogowy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie byłam w Grecji, chętnie bym pojechała. Zdjęcia są przepiękne. Lubie czytać na blogach relacje z wyjazdów i oglądać zdjęcia. Sama też na swoim blogu zrobiłam relacje z wyjazdu do Rzymu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia❤❤ nie mogę doczekać gdy znowu doddasz jakiegoś posta :)
    Zapraszam do mnie
    zuzik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Jeśli przeczytałeś ten post, napisz proszę swoją opinię o nim w komentarzu.
♥ Za każdy komentarz z góry dziękuję.
♥ Na pewno odwdzięczę się tym samym:)