sobota, 9 stycznia 2016

School & Some more memorries

Stara śpiewka. 
Po prawie trzech miesiącach znowu zatęskniłam za napisaniem czegoś tutaj. 
Pójście do gimnazjum sprawiło, iż mam coraz mniej czasu, a bywają dni, kiedy jestem już tak wykończona, że po prostu padam. Moja nieobecność tutaj jest także spowodowana brakiem umiejętności zorganizowania się ze wszystkim. Cały czas pracuję nad tym, jednak efekty są ciągle niewidoczne. Te dwa dni były naprawdę prawdziwym maratonem, co do ilości kartkówek. Czeka mnie jeszcze kilka rzeczy w tym tygodniu i wierzę, że jakoś to będzie. W końcu już czas, aby się do tego przywyczaić.

Na szczęście to wszystko ma nie tylko te złe strony, związane z wczesnym wstawaniem. Poznałam naprawdę świetnych ludzi. Jestem bardzo zadowolona, z faktu, iż dostałam się do klasy dwujęzycznej. Najtrudniejszym przedmiotem, który spędza mi sen z powiek jest biologia. Chciałabym się kiedyś jej porządnie nauczyć, bo jednak warto być świadomym procesów, jakie zachodzą w ciele. Jestem jednak bardzo entuzjastycznie nastawiona, gdyż dwujęzyczna nauka daje mi więcej możliwości na przyszłość. Bardzo chciałabym też podciągnąć się z chemii. Mam nadzieję, że wiązania atomowe staną się po jakimś czasie moją pasją i będę mogła bez problemu je rozwiązywać. Nigdy nie myślałam o pójściu na medycynę, ale sądzę, że Maria Skłodowska- Curie była super kobietą. Na razie jadę na trójkach i ciągle poprawiam, ale jest git. Ciągle zastanawiam się też nad wyborem rozszerzeń w liceum. Raczej będą to przedmioty humanistyczne. Myślałam też nad zdawaniem matury międzynarodowej. Muszę się rozeznać, czy w moim rodzinnym mieście, jest taka możliwość. Myślałam też o przeniesieniu się do innego miasta np. Krakowa. Myślę, że bardzo pomogłoby mi to się usamodzielnić. Dodatkowo, kocham to miasto. Byłam tam zaledwie parę razy, ale za każdym razem zachwyca mnie ono swoją piękną architekturą. A przede wszystkim chciałabym odwiedzić wszystkie te kawiarnie, które polecają dziewczyny z instagrama: np. Massolit bakery. Jeśli uda mi się tam być, to przysięgam, że wrzucę tutaj piękne zdjęcia. PS. Jeśli znacie jakieś szkoły w Bielsku- Białej, które przygotowują do takiej matury, będę wdzięczna za wszelkie info!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥Jeśli przeczytałeś ten post, napisz proszę swoją opinię o nim w komentarzu.
♥ Za każdy komentarz z góry dziękuję.
♥ Na pewno odwdzięczę się tym samym:)